
Biblioteczka marketera
Czym jest biblioteczka marketera?
Czymś niezbędnym. Wiadomo, że najlepiej zdobywa się wiedzę w praktyce, ale bez teorii – ani rusz. W tym miejscu znajdziecie moją własną zblogowAną sukcesywnie rozbudowywaną marketingową biblioteczkę, czyli zestaw tytułów, które przeczytałam lub planuję przeczytać w najbliższym czasie (wiele tytułów zawdzięczam najlepszej podyplomówce w Polsce: Marketing internetowy na Politechnice Białostockiej to niewysychajace źródło wiedzy! I wykładowców, którzy wyjątkowo chętnie się tą wiedzą dzielą). Szerszy opis przynajmniej części z nich znajdziecie na blogu w kategorii Lektura marketera, a tytuł każdej tak opracowanej pozycji będzie linkował bezpośrednio do recenzji.
Jeśli nie znajdziecie ani tu, ani na blogu interesującej Was publikacji, pytajcie. W komentarzach, poprzez maila czy media społecznościowe (Messenger jest Wasz, grupa na FB również) dzielcie się ze mną spostrzeżeniami na temat tytułów z mojej listy albo podrzucajcie mi inne wartościowe książki. I nie tylko: artykuły, strony, blogi – każda porcja wiedzy mile widziana. Możecie się tu podzielić linkiem do własnej biblioteczki czy recenzji – chętnie do nich zajrzę. Możecie również dorzucać swoje propozycje, tagując je jako #biblioteczkamarketera (rozhulajmy ten hasztag!).
Biblioteczka zblogowAnego marketera:
|
Legenda:
|
PS: Ciekawą listę 42 pozycji do każdej marketingowej biblioteczki sporządził też Artur Jabłoński – koniecznie zajrzyjcie!